השר אליהו: "ההתכופפות בפני הבריונות מעצימה אותה"

המהדורה המרכזית No Comments on השר אליהו: "ההתכופפות בפני הבריונות מעצימה אותה"

שר המורשת עמיחי אליהו לבצלאל קאהן במהדורה על הר הבית: "אז מה אם זה יגרום לתסיסה? זה בריונות. מה מדינה מתוקנת אמורה לעשות מול בריונות שחוזרת על עצמה כל שנה. היהודים צריכים לקבור את עצמם כי בחודש הרמדאן מותר להכות יהודים?"

Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית והתייחס למחלוקת סביב הגבלת כניסת המתפללים הפלסטינים להר הבית: "אז מה אם זה יגרום לתסיסה? זה בריונות. מה מדינה מתוקנת אמורה לעשות מול בריונות שחוזרת על עצמה כל שנה. היהודים צריכים לקבור את עצמם כי בחודש הרמדאן מותר להכות יהודים?"

"נניח שזו כיתה בבית ספר, זה נשמע למישהו הגיוני שהנהלת בית הספר תתכופף לבריונות הזו? לכן אומר בן גביר שאותה קבוצה שנוהגת באלימות נניח מתחת לגיל 45, קבוצת הגיל הזו לא תגיע", אומר השר.

לדבריו: "בכל פעם שאנחנו מתכופפים לבריונות אנחנו מעודדים אותה. הגישה הזו הוכחה כמסוכנת והביאה אותנו למה שראינו בשמחת תורה".

על הדחת כסיף: "גם אם זה לא יגיע להבשלה, יש פה קונצנזוס רחב ואמירה משמעותית. אם זה לא יצליח היום, זה יצליח בפעם הבאה. העם מתפכח".



0 תגובות